torsdag 26. august 2010

Supertilbud til dere mine kjære lesere!

Nå har jeg bestilt enda en ny Brucebukse til prinsen min! Fina Frön har et fantastisk tilbud med gratis frakt til alle som bestiller en slik bukse fra Norge mens konkurransen min pågår. Du kan selvfølgelig handle mye mer, men du må handle en Brucebukse for å få gratis frakt. Buksen finnes i mange andre farger enn den ovenfor, og passer både gutter og jenter.

Jeg har tidligere skrevet om disse fantastiske buksene her, og de er Fina Fröns egen design. Her i huset elsker vi disse buksene, og nå lurer jeg på om jeg egentlig skulle bestilt flere? Jeg syntes at alle barn burde hatt minst en slik bukse for de sitter så godt på babyen!

Har du husket å vært med på konkurransen min om å vinne gavekort på Fina Frön? Hvis ikke så kan du gjøre det her (ikke ved å skrive kommentar på dette innlegget). Lykke til! Den som vinner dette supre gavekortet er så heldig å få handle barneklær i denne nydelige butikken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!