onsdag 4. august 2010

Strikkede tøfler til prinsen

Da har jeg etter en lang hvilepause tatt frem strikketøyet igjen. Jeg har strikket tøfler til prinsen vår. Det første paret ble altfor stort, så det kan han sikkert bruke når han begynner på skolen, men par nr 2 var bare litt for store, og kan brukes om 1 måned eller 2.
Her er resultatet:
Tøflene var ganske raske og enkle å strikke, og slik så de ut før de ble montert. Min kjære lurte på om jeg hadde strikket elefanter he he:
Oppskriften fant jeg i et blad i vår som jeg fikk på en Reflex-butikk. Den finnes også i boka Myk start: Strikk til babyen.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)

    Så søte tøffler da, skal være enig i at de lignet elefanter før montering, hihi.

    Ja endelig var det nye episoder av greys, jippi!!

    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  2. Så flotte de ble :) Skulle ønske jeg kunne strikke, da skulle Prinsessa fått sånne :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!