fredag 13. august 2010

Shopping til prinsen

I dag var jeg på Lindex, som hadde shoppedag med 20% rabatt på barneklær i samarbeid med ukebladet Kamille. Syntes de hadde fått inn mye fint til små prinser, og fikk kjøpt inn flere flotte ting til godgutten vår. 

Det ble 6 par sokker fordi jeg endelig fant noen som ikke var så stramme på leggen! Mummi-pysj, Bamse-body, dongeribukse og snekkerbukse. Er fornøyd med dagens shopping. Nå har prinsen godt med klær utover høsten og også noe til første halvår 2011. 
Når jeg handleet så fikk jeg bladet Kamille. Kunne velge mellom det og Kamille Mor & Barn, men det siste hadde jeg allerede lest. Det var jo litt kjekt det, så bladet koste jeg meg med i solen i dag, mens prinsen sov.

1 kommentar:

  1. Hallå i stugan, ditt mejl har inte kommit fram men jag såg att jag råkat lägga till en bokstav för mycket i min mejladress, men rätt mejl är sweetzazza@hotmail.com

    Kram Sara

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!