onsdag 4. august 2010

Pakker i posten :)

Fikk hele to spennende pakker i posten i går. Er så heldig å ha vunnet en konkurranse, og fått en gave!

I bloggen til Parihjerterinteriør vant jeg denne flotte rammen. Kunne ikke passet bedre, da jeg har dilla på kuer og sauer, så denne skal jeg finne noen lekre bilder i og henge den på kjøkkenet :) Tusen takk for den fine premien!!!! De har masse fint, så sjekk bloggen og butikken deres :)


Den andre pakken var en gave fra minmage. Det var en økologisk brystvortekrem som jeg fikk da jeg ble medlem på nettstedet. Sidene er kjempebra, og jeg er allerede en trofast bruker.


De delte ut disse til de første 200 medlemmene, så om det er flere igjen vet jeg ikke, men uansett er det verd å bli medlem, og det er helt gratis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!