tirsdag 31. august 2010

Pakke fra Et grønnere hjem


Jeg er så heldig å få samarbeide med den flotte nettbutikken Et grønnere hjem.Butikken ble startet i august 2009, og har et ønske om å øke tilgjengeligheten av miljøvennlige produkter for både barn og voksne og til hjemmet.

Et grønnere hjem tilbyr produkter av høy kvalitet som er basert på naturlige ingredienser fra viltvoksende planter og trær eller fra økologisk landbruk.

Jeg skal teste ut en rekke produkter, og du vil finne mine vurderinger av produktene i Hildes grønne tips utover høsten og vinteren. Første test for Et grønnere hjem kommer allerede denne uken, så følg med! I mellomtiden kan du jo sjekke ut siden til Et grønnere hjem - de har så mange flotte og spennende produkter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!