fredag 13. august 2010

Lykke fra Lykkeland

I posten i går fikk jeg en herlig pakke fra Lykkeland. Den inneholdt soppen chan og bitering med Sophie la Giraffe som mini er så heldig og få teste ut.
Chan er en liten sopp, og er laget i samme flotte naturmateriale som Sophie. (her kan du lese om hva jeg syntes om Sophie som vi har fra før) I samme serie som Chan finnes også Pie og Gnon. Chan kom i en flott eske, og er virkelig en liten sjarmør:
Disse er, som Sophie, laget av naturgummi (ftalatfri). De erlette å gripe tak i,  og piper når barnet klemmer på dem. Kommer i tre varianter i en kjempeflott gaveeske.

Biteringen med Sohie kom også i en kjempefin gaveeske:
Båndet har jeg tatt vare på, og det skal brukes til scrapping på en LO hvor prinsen leker med Sophiene sine. Denne fantastiske biteringen er laget i samme materiale som den originale Sophie la Girafe, altså 100% naturlig gummi fra heveatree. Biteringen kommer i to forskjellige varianter for å kunne kunne tilfredstille barnets såre gommer i alle faser. Den mykeste og fleksible utgaven er best når de første tennene starter å komme mens den andre varianten er hardere og bedre egnet for de mer avanserte tennene, slik som jeksler. Jeg har fått den mykeste, og det er jo perfekt siden det er kommet 2 tenner.

Med så spennende leker, måtte vi jo selvfølgelig teste de med en gang. Først ute var Chan. Babyen ble kjempebegeistret, og lekte masse med den. Han likte å spise på den, spesielt på hodet. Det liknet vel ganske mye i formen på noe annet som han får i munnen mange ganger om dagen :) Og han lo og koste seg med pipelydene. I motsetning til mange andre leker, var denne veldig lett å få lyd av. En leke som absolutt kan anbefales! Denne skal jeg kjøpe om det skulle dukke opp noen babyer som trenger en fin gave!
Litt senere på dagen ble han også introdusert for Sophie "So Pure" biteringen. Også denne gikk rett i munnen, og han lekte og koste seg masse med denne! Det er helt utrolig hvor morsomt de små syntes det er med disse giraffene! Sopie er allerede masse i bruk, og det ser det ut som biteringen også blir!
Jeg er iallfall ikke i tvil. Jeg var stor fan av Sophie fra før, og med de to nye lekene er jeg helfrelst!

I nettbutikken til Lykkeland kan du kjøpe disse produktene, og mange flere i samme serie. De har så utrolig mye fint, så her blir det vanskelig å ikke kjøpe noe! Tusen, tusen takk til snille Lykkeland for den flotte pakken!

3 kommentarer:

  1. Så herlig han var på det øverste bildet!:)

    SvarSlett
  2. Vilka fina leksaker och vilken söting till son du har :)

    Kram

    SvarSlett
  3. Men gu så söta leksaker sånna måste jag ha :D
    Och va charmig han är¨på översta bilden det är så man smälter riktigt :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!