onsdag 25. august 2010

Leser du blader?



Jeg er så heldig å ha oppdage nettsidene til Bladkongen, og de er så snille å sponser meg med et abonnement magasinet Vagabond. Nettstedet gir deg mulighet til å abonnere både på norske og utenlandske blader. Og du kan tegne abonnement både til deg selv, eller du kan gi bort et i gave! 

Jeg elsker å reise å oppleve nye steder både innenlands og utenlands, og har ikke tenkt å legge reisingen på hylla selv om jeg er blitt mamma. Så dette magasinet kommer til å bli midt i blinken å kose seg med utover høsten og drømme seg bort til nye og spennende steder.

Vagabond har skrevet om reiser i over 15 år og kommer ut hver annen måned. De har spennende reportasjer og herlige bilder, og jeg gleder meg til å lese om fremtidige reisemål i dette bladet.
Bladkongen har også egne Facebooksider, som også er verd et besøk. Her vil det skje mye spennende i høst, både med gode tilbud og spennende konkurranser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!