tirsdag 3. august 2010

Kosekveld!!

Da er turboprinsen i seng, og min kjære på jobb, så da tenkte jeg at i kveld skal jeg bare kose meg og slappe av!!!
Først skal jeg lese blader:
Elle og Costume er fortsatt gode blader, men nå er det blitt veldig koselig å lese Mamma og Foreldre og Barn! Mye gode tips og fine reportasjer i begge bladene, som jeg allerede er blitt en trofast leser av!

Så litt over 21:30 er det sesongpremiere på Greys Anatomy!! Gleder meg masse, da dette er min absoutte favoritt på TV-skjermen!
Så da er det bare å sette seg ned i godstolen og bli der resten av kvelden!

Bare en liten ting før jeg forlater dataen - har dere husket å delta i den fantastiske konkurranen jeg har i samarbeid med Willvin?? Trykk HER for å komme til den :)  Her har du en unik mulighet til å vinne en av de mest hotte stelleveskene som er å få tak i - og du får veldge hvilken du vil ha om du er den heldige!! Så hva venter du på - delta NÅ!

1 kommentar:

  1. Vi skal også se på Greys, det er virkelig tidenes beste serie :)

    Jepp, har meldt meg på men, tror innleggs adressen er feil i og med at jeg har byttet blogg :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!