mandag 30. august 2010

Konkurranse - vinn et valgfritt plagg fra Solkatt - AVSLUTTET

Jeg er så heldig å få samarbeide med Solkatt om å lodde ut et valgfritt plagg fra deres kolleksjon. Dere leste vel innlegget mitt om de utrolig fine klærne som de har? Nå har også du sjansen til å bli den lykkelige eier av et slikt plagg til barnet ditt!

Solkatt er et svensk firma som designer og produserer solsikre klær for barn - myke unisex klær for som fungerer overalt der solens stråler er sterke. De er perfekte for båtliv, strandliv og til å være i byen. Solkatts klær er altså et kompliment til badeklær og er designet for lek og morro når solen skinner - uansett om du er hjemme, i parken eller på sydentur. 

Ved å titte inn på Solkatt kan du ved å svare på et enkelt spøsmål vinne et valgfritt plagg fra Solkatts fine kolleksjon (bukse, tunika, skjorte, solhatt eller solkjole). Premiens verdi er fra SEK 349 til SEK 525.

Fra nå og til 05. oktober får du som leser også 10% rabatt på dine kjøp hos Solkatt. Du oppgir bare koden "HildeM" i din bestilling.

Så til spørsmålet:
Hvilken tekstil består Solkatts klær av? Svaret finner du inne på Solkatts nettsider.

Konkurransen varer til 5. oktober 
Husk å oppgi din epostadresse. Svar uten epost blir ikke med i trekningen.
Jeg blir også veldig glad om du følger bloggen min :)

Lykke til!


52 kommentarer:

  1. Heisann :-)

    Solkatt tekstil består av :100 procent nylon.
    Koser meg alltid når jeg er inne på bloggen din ;-) Ha en riktig fin uke!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  2. Solkatts klær består av Solarweave - som er 100% nylon:)
    må du ha mailadressen når jeg har blogg? kan jeg sende den til deg da? har ikke lyst å legge den ut her til alle...
    klem:)

    SvarSlett
  3. Jeg vil og være med i trekningen av fine fine klær!!
    Tekstilene til Solkatt er laget av 100% nylon!!!

    Min mailadresse: sissel.saether@hotmail.com

    Linken her er lagt ut på min blogg =)

    SvarSlett
  4. Ja jeg må ha mailadressene :) Om du skriver inn mailadressen din når du legger inn kommentar får jeg den, eller så kan du sende den på mail. Mailen min finner dere under om meg her på bloggen :)

    SvarSlett
  5. 100 prosent nylon:) klem fra marianne:)

    Ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Stoffet de bruker er Solarweave®!
    elsemora@yahoo.no

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  7. Arg... 5. forsøket på å legge inn kommentar nå.. Bah! Blogger tuller sånn for tiden..argh!

    Deltar gjerne ; atter igjen en flott konkurranse!
    Svaret er : solarwave ;)
    email : maribellingmo@hotmail.com

    Ha en flott mandag, og ei flott uke videre!
    Klemmer fra Trøndelag

    SvarSlett
  8. Hej! Tack för tipset, jag vill självklart vara med även i denna tävling! Rätt svar är 100% nylon! hoppas på tur och länkar såklart i bloggen också!

    Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Intr. å lese om. Dette må jeg informere datteren om til hennes barn. Hilsen Synnøve

    SvarSlett
  10. Svaret er 100% nylon. :-)

    Ønsker deg og dine en fortsatt fin uke! :-)

    Mvh Kirsebær
    kirsebaerlivet@gmail.com

    SvarSlett
  11. Tekstilen heter Solarweave! Så mange flotte giveaways du har her på bloggen!

    SvarSlett
  12. matreialet i solkatt klærene er Solarweave. -Som er 100% nylon med solbeskyttelse 50+ og plagget beskytter derfor 97% mot solstrålene. Vi brukte en slik drakt på gutten vår i Syden og han unngikk å bli solbrent. Det er veldig bra og fungerer.

    ubeleilig@hotmail.com
    hilsen Wenche

    SvarSlett
  13. Solarweave-100% nylon-solfaktor 50!
    Sommeren er nok kommet på hell,
    men Solkatt-plagg er flotte også en vakker høstkveld...!

    Bentemor, hagenxxx@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Klærne er av 100% nylon. Utrolig kule klær!!

    Mvh Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Hei.
    klærne er laget av nylon.

    heidi_alisea@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Heisann.
    Du gir meg så mange innblikk på flotte nettsider jeg aldri ellers hadde funnet - takk for det.

    Og klærne er laget av nylon - og for noen klær.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  17. Hei igjen:) Blir gjerne med her og jeg:)
    Tekstilene til Solkatt er laget av 100% nylon!!
    Flotte klær:)

    KLem Line

    frustrert@frue.no

    SvarSlett
  18. Solkatts klær består av Solarweave - 100% nylon :D
    galnaste@hotmail.com

    SvarSlett
  19. textilen Solarweave - 100% nylon =)

    Ønske masse <3

    SvarSlett
  20. trill_26hei@hotmail.com

    Glemte den ista=)

    SvarSlett
  21. Klærne fra solkatt er laget av 100% Nylon. Jeg er allerede følger:)

    veronicaopsahl@hotmail.com

    SvarSlett
  22. JAG Känner jag mig sminkad OCH brädor med kläderna OCH Känner jag mig sminkad ifrån Solkatt tillverkade av Solarweave - som Känner jag mig sminkad 100 % nylon .

    Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

    Portfolio din blogg via blogg lovin :)

    SvarSlett
  23. Hejsan, jag är med och tävlar. Solkatts kläder består av textilen Solarweave som är 100 % nylon.
    Jag är följare sedan tidigare.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  24. 100 % nylon (och jätte fina tycker jag :D

    info@babydjungeln.se

    SvarSlett
  25. Solkattklærne er lagd av 100% nylon.

    magnio ætt pvv.org

    SvarSlett
  26. Solarweave® , 100 % nylon.

    johannavictoria_@hotmail.com

    SvarSlett
  27. solarwear, 100% nylån og e-post adr min er guro75@fredfiber.net..

    ha en nydelig dag

    SvarSlett
  28. Teksilen kalles Solarweave og består av 100 % nylon.

    hegefj@hotmail.com

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Følger oppfordringen din som du ser:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  29. Solarwear: 100 procent nylon =)
    Mailen min er toyotacrown@hotmail.com
    *krysser fingre* =)

    SvarSlett
  30. Heihei. Solkatts tekstil er 100 % nylon.
    Mailen min er elg_olsen@hotmail.com

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  31. Heisann:-)
    Svaret er solarvawe, 100% nylon.
    Epostadressen min er henriette.aanensen@gmail.com
    Følger bloggen din alt som du ser:-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  32. Heihei! Jeg vil være med på konkurransen:)

    Solkatts klær består av Solarweave - som er 100% nylon:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/09/vinn-et-valgfritt-plagg-fra-solkatt.html

    Mail: siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  33. Svaret er: Solarweave:100% nylon!

    Mange flotte nettsider du linker til :)

    June.halvorsen.m@gmail.com

    Krysser fingre og tær :)

    SvarSlett
  34. Heisann!

    Solkatts klær er laget av et tekstil som heter Solarweave®, som er i 100 prosent nylon.

    Super fine klær må jeg si, hadde vært perfekt å vinne denne give awayen, i og med at vi skal til Egypt i jula:o)

    chatrinehenie_johansen@yahoo.com

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  35. Jag är med!!

    Solkatts kläder består av textilen Solarweave (100% nylon!)
    Länkat också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/hilde-5-oktober.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  36. Solkatts klær består av Solarweave - som er 100% nylon:)

    SvarSlett
  37. Jag är gärna med!
    Svar: Solarweave®

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/09/5-okt-vinn-ett-valfritt-plagg-fran.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  38. Jag är med (:
    Kläderna består till 100% av nylon.
    Kram Johanna
    mungipa@hotmail.se

    SvarSlett
  39. Hej! Jag är med såklart! Rätt svar är textilen Solarweave, 100% Nylon! Jag länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/5-okt-vinn-ett-valfritt-plagg-fran-solkatt.html

    ..och hoppas på tur!
    Ha det gott så länge!
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvarSlett
  40. Solarweave - som er 100% nylon:)

    SvarSlett
  41. Solkatts klær består av Solarweave, 100% nylon.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  42. Solkatts klær består av Solarweave, 100% nylon:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  43. Solkatt tekstil består av :100 procent nylon.

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  44. De består av 100 % nylon

    Hilsen Jori

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Solkatts klær består av Solarweave - 100% nylon :D
    Tove
    orchid@2live.no

    SvarSlett
  46. Klærne er av nylon :)

    iselin_ytre_hauge@yahoo.no

    SvarSlett
  47. Materialet är textilen Solarweave som består av 100 procent nylon!

    Jag har länkat till denna tävlingen i min blogg:
    http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-valfritt-plagg-fran-solkatt.html

    Och Jag följer dig redan på bloglovin såklart :)

    Kram
    Erikawilhelmsson@hotmail.com
    http://noonewantsforever.blogspot.com/

    SvarSlett
  48. Hei!
    Solkatts klær er laget av 100% nylon ;)
    mvh Hege
    hegetengs@hotmail.com

    SvarSlett
  49. 100% nylon
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jag är med såklart! rätt svar är 100 % nylon! Länkar också i bloggen http://theotott.blogg.se

    Håller tummarna både i tävlingen och på att inlägget kommer med, det har varit lite krångel!
    Kramar Malin

    SvarSlett
  51. Du prøver lykken hos meg, så da gjør eg det hos deg og;)
    rett svar er solarweave , 100 % nylon :)
    Krysser det eg kan krysse ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!