torsdag 12. august 2010

Jeg elsker skikkelig salg!!

Etter trening i går, gikk jeg en liten butikkrunde, og tant et par skikkelige kupp til prinsen! På Lindex fant jeg badeklær med solbeskyttelse 40+ for den svimlende sum av kr 19!! Dette blir fint å ha på seg når prinsen skal bade i Middelhavet tenker jeg!!
Var ikke det et kupp så vet ikke jeg! Så fant jeg denne stilige gubbe-capsen i en annen korg. Den kostet hele 10 kr!! Den er litt stor enda, men prinsen kommer til å bli så nydelig når han kan bruke den:
Når det er sånt salg så er det bare så morro å handle! Ser også at Kamille og Lindex skal ha shopping for mødre på førstkommende fredag - fredag den 13. Så for de som ikke er for overtroiske og drar seg ut, så er det 20% på alle barneklær mellom kl 10 og 14. Det skal også være servering, gratis blader og gode abonnementstilbud. For å lese mer om dette klikk HER.

Har du husket å være med i konkurransen om å vinne en kjempeflott stelleveske fra Willvin rekker du det såvidt enda. Klikk HER for å delta! Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Det så ut som et supert tilbud. Tror jeg må stikke innom og sjekke om de ikke har noe badetøy til snuppelupp også :)

    SvarSlett
  2. ja salg er bare supergøy!! Skikkelig kupp det badetøyet da!:) Så gøy!
    Takk for tips om lindex. ikke fått med meg det. kanskje jeg får ta meg en tur da!:)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. stilige klær og capsen var skikkelig tøff...
    Jeg må ta meg er tur innom og ta en titt..

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!