onsdag 18. august 2010

Herlige tøfler til liten fot

Jeg har vært så heldig å funnet en flott nettbutikk som selger kjempeflotte barnetøfler. Siden er Toffelhjälten. De har så utrolig mange morsomme tøfler til de minste. Sjekk disse herlige bildene:
Tøflene er i 100% skinn. De kan vaskes i vaskemaskin på 40 grader med finvaskprogram, men da må skinnet behandles etterpå. Tøflene finnes i str fra 0 til 10 år, og må være perfekt nå fremover høsten og vinteren både til oss som er hjemme med de små og til de som skal ha barna i barnehagen.

Nå i august selges de for bare ke 219 SEK i nettbutikken til Toffelhjälten. Til dere i Norge så er jo det en perfekt pris - det blir under kr 200 norske for et par, og forsendelser fra utlandet til Norge på under kr 200 NOK er tollfritt! Så er er det bare å titte innom Toffelhjälten og gjøre et kupp!! Utvalget er kjempebra, så jeg anbefaler at du titter innom.

Her er enda noen herlige tøfter fra sortimentet:

Dere får definitivt høre mer fra meg om disse herlige tøflene!

4 kommentarer:

  1. Åååå så nydelige!!
    For en finfin gave:))
    Takk for tipset - og gratulerer til vinneren av stellevesken, vet du DET var fortjent:))
    Ønsker deg en fantastisk fin uke Hilde!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. De var kjempefine! Men vet du at du får fine skinntøfler til under halve prisen på ebay (buyitnow - så du slipper å være med i budrunder). http://stores.ebay.com/Shoes-Zoo :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!