søndag 8. august 2010

Drømmehelg på Nesna

I helga har vi vært på Nesna og kost oss masse i finværet. Det var Nesnadagan og vi startet med å ta en tur på museum på den gamle Zahl-brygga. Her var det mye gammelt og fint, og jeg kom over denne morsomme utstillingen:
Nestle permanent :) Det har jeg ikke hørt om før! Og så hadde de laget en utstilling med en gammel landhandel, og ha var det mye morsomme navn på dagligvarer:
Etter det kulturelle, ble vi småsultne, og fant en dame som solgte disse søte muffinsene:
Søte ikke sant? Resten av helga koste vi oss i båten alle 3. I går kveld var det et fantastisk lys på Nesna, og det var så nydelige farger på himmelen så vi tok masse bilder. Her er noen av de:
Håper det blir mye fint vær så vi enda får mange fine stunder i båten fremover!

3 kommentarer:

  1. Så ut som en kjempe koselig tur jah :)

    Nå skal ikke jeg skryte på meg og si jeg vet hvor Nesna er (hehe), men flott så det ut til å være.

    Kos deg videre i kveld :)

    SvarSlett
  2. God morgen!
    Kjempefine bilder. Og muffinsene var jo bare kjempekule. Hadde sikkert vært veldig poppis i en barnebursdag!:)
    Ha en fin ny uke!

    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!