tirsdag 17. august 2010

Dagens babymiddag

Vi er jo begynt med annen mat enn melk til babyen siste måned. Grøt går unna som bare det, og siste par ukene er det grønnsaker og frukt som har blitt utforsket. Det er så morsomt å se reaksjonene til den lille på nye smaker, og han er så takknemmlig og blid, så det er en sann fryd å være en annen matmor enn bare ku :) 
Siden han ikke spiser så mye av hver sort enda, så har jeg fryst ned maten i små smaksporsjner. Til dette har jeg funnet frem isbitformer, og da måtte jeg bare dele dette bildet med dere. Her er dagens middag - gulrotpurè i Homer Simpson-former!

4 kommentarer:

  1. Har stemt ;)

    Så morsomme figurer ;) hehe....

    SvarSlett
  2. Nej så söta Simson formar! Vad duktig din lille är. Hur mycket äter han nu? Idag står det palsternacka på menyn för min lilla tjej! =) Kram

    SvarSlett
  3. Så utrolig kule figurer! :)
    Jeg stemmer gjerne på deg, men hva er det for?

    Håper dere har en fin dag!

    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!