fredag 6. august 2010

Award til meg og 7 til dere :)

Sitter og koser meg med å lese blogger denne fredagskvelden mens jeg er gressenke, og på den flotte bloggen til Frk. Ubeleilig hadde jeg fått en award! Så utrolig koselig! Jeg har ikke fått noen award før, og det var utrolig kos!! Tusen takk!! Det varmet godt på en regntung kveld etter en lang og slitsom dag :)

Sammen med awarden skal jeg
1. Linke til den jeg ble nominert av
2. Sende awarden videre til 7 inspirerende blogger
3. Dele 7 ting om meg selv
Mine nominasjoner går til disse flotte jentene som jeg har hatt gleden av å følge her i blogglandia og som er innom meg med hyggelige kommentarer.
  1. Trines Verden som skriver om sitt liv som hjemmemamma. Jeg blir aldri lei av å lese den koselige bloggen hennes, og hun er ett som det er innom meg med hyggelige kommentarer! Trine har også jevnlige konkkuranser.
  2. Junes Dagbok som skriver om sine barn og lager mye flott håndarbeide. Jeg blir inspirert av å titte innom her, og skulle virkelig ønske jeg kunne bruke symaskinen! Og hun titter også stadig innom meg med hyggelige kommentarer.
  3. Lokki med bloggen Lev Livet Lett har fulgt meg siden starten, og blogger om stort og smått. Jeg blir alltig glad når jeg er inne og leser hos henne, og hun er også inneom meg med koselige kommentarer rett som det er!
  4. Sara med bloggen Mamma Sara ble jeg kjent med for bare en liten stund siden. Hun skriver masse og morsomt, og jeg får alltid frem smilet når jeg leser bloggen hennes! Hun har også mange fine konkurranser.
  5. Familjen Nilsson Petterson skriver om barna sine, og de har en gutt som er like gammel som min. Bloggen har også mange fine konkurranser, og jeg har faktisk vunnet en flott stelleveske her.
  6. Tonje med bloggen Dagdrømmeren er også en blogg hvor Tonje skriver om det meste. Liker variasjonen kjempegodt og må innom bloggen flere ganger i uka.
  7. Cecilie med bloggen Cecilie i forstaden er også en kjempekoselig blogg hvor hun blogger om det meste, og har bl.a. noen herlige oppskrifter!
Så var det 7 ting om meg da :)
  1. Kommer opprinnelig fra Bardu i Indre Troms og prøver så godt jeg kan å snakke Bardudøl!
  2. Er Frankofil inn i hjerterota etter mange hyggelie ferier der sammen med min kjære.
  3. Elsker fransk jordbærterte.
  4. Elsker å høre på Bruce Springsteen - både på Cd og live!
  5. Elsker å lage mat, og kan gjerne stå på kjøkkenet i timesvis.
  6. Er en (liten) TV-slave, og ser både Greys Anatomy, Frusterte Fruer og reality. Siste favoritt der var Master Chef.
  7. Slapper ofte av med å scrappe. Mest fotoalbum, men også kort. I det siste har jeg fått frem strikketøyet også, så da skal dere se at jeg kommer til å produsere mye rart med pinnene fermover!
Ha en koselig fredag kveld!

Klem fra Hilde :)

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden! Ble helt overveldet og glad for at jeg ble en av dem du plukket ut og sendte den videre til. En varm klem til deg, Hilde. Jeg lager et innlegg i løpet av uka.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Å så koselig!!:)
    Tusen takk, det var kjempegøy! Er så gøy å lære litt mer om de som skriver bloggene man leser. Skal få laget et innlegg iløpet av helga!:)
    Idag venter barnebursdag på oss!:)
    Ha en herlig lørdag snille du!
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med velfortjent award!!!
    Morsomt å lese litt mer om deg!

    Så flott at du vil være med på min Give Away!!

    Ønsker deg en fortsatt god helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Tuuuusen takk for koselige ord :) Jeg skal ta utfordringen i morgen, men i dag har jeg vært på bena siden kl 8.00, så de ser ut som vannmeloner. hehe. Og kynnerene kommer tett, så nå er det vannrett stilling på sofaen, så er jeg sterkere tilbake i morgen ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei, glemte å si at det var kjekt å lese litt om deg, bli litt kjent med deg på en måte :)
    Har laget innlegget allerede: http://tonjeboganes.blogspot.com/2010/08/en-award.html
    Ha en fin kveld
    Tonje

    SvarSlett
  6. Kjære snille deg!!
    Tusen hjertelig takk!!
    For en herlig person du er - alltid moro å bli litt mere kjent :))
    Ønsker deg en vidunderlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!