torsdag 19. august 2010

7 måneder

I dag er godgutten vår blitt hele 7 måneder. Akkurat nå for 7 måneder siden fikk vi oppleve det største vidunder i verden - å få hilse på prinsen vår! Tiden flyr jo bare avgårde, og man må virkelig passe på å nyte hvert sekund. Gutten vår er verdens herligste, og det skjer nye ting nesten hver dag nå. Jeg elsker den lille familien vår, og hadde aldri trodd jeg skulle bli så lykkelig! 


Har funnet et par fine dikt som jeg vil dele med dere på denne dagen.

En skjønn liten gutt
med små runde kinn
Tenk så fantastisk
at han er din!
Nysgjerrige øyne
du aldri vil glemme
Å bli mor er den
største lykken å kjenne


Og et til:

Tenk alle de ørsmå seskunder
du gir meg
et pust av tid
lille venn
hver stund er en hyllest til livet
som aldri vil
komme igjen

Men samle dem vil jeg
hvert eneste ett
og tre dem som perler
på snor
Slik at jeg kan minnes
dem om igjen
den dagen min lille
er stor

7 kommentarer:

  1. Oh vilken stor kille :)

    Sv: Tack det värmer :)

    SvarSlett
  2. Så god han er! Fine dikt du har, blir stadig skremt over at veslefrøkna en gang skal bli stor...

    SvarSlett
  3. Awwww, så god han er. Så fort tiden har gått, synes ikke det er lenge siden du fikk han :)

    SvarSlett
  4. Vilket charmtroll och redan 7månader? Tiden går snabbt!

    SV: Jag hade också önskat kunna se priser innan, men förstår varför de inte lägger ut det än :-)

    Ska kika imorgon och hoppas kunna buda hem en väska!!

    SvarSlett
  5. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 7 mnd!!! :)
    Tida går såå fort!
    Håper dere får en fin helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Neimen, da er han jo født akkurat på samme dagen som min gutt. 19. januar!
    Stilig. En skjønn gutt du har, og nydelige dikt du har funnet. :)
    Ha en trivelig dag.
    Jeg stikker innom mer :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!