søndag 4. juli 2010

Vinn valgfri stelleveske fra Willvin - AVSLUTTET



Da kan jeg dra igang enda en fantastisk konkurranse. 
Jeg samarbeider med Willvin som vil gi en av sine nydelige stellevesker til en heldig leser av bloggen min med verdi opp til kr 1095 SEK.  Willvin lager utrolig flotte og anvendelige stellevesker, og har et flott utvalg som du kan se her på deres hjemmeside.
Det er til og med en egen veske til pappa som er utrolig lekker! Ypperlig bursdagsgave/julegave/farsdagsgave til pappaen! Willvin har en egen nettbutikk hvor du kan bestille deg en eller flere av disse nydelige veskene. 
Willvin har en egen blogg som du kan lese HER. Du kan også følge Willvin på Facebook HER
Får å bli med i denne fantastiske konkurransen, må du gjøre følgende:

1. Skrive et svar under dette innlegget, hvor du:
2. går inn på siden til Willvin og velger den vesken du liker aller best, og skriver en begrunnelse for hvorfor akkurat du skal vinne en valgfri stelleveske fra Willlvin. Videre må du
3. skrive om konkurransen på din blogg og lenke tilbake til meg og denne konkurransen, samt Willvins nettsted. Har du ikke blogg kan du være med ved å tipse 10 venner på mail og sender meg kopi av mailen. Min mailadresse finner du på bloggens høyreside under "om meg" og klikk kontakt. Spre også gjerne konkurransen på Facebook, Twitter ol.
Det er også veldig hyggelig om du vil være følger av bloggen min :)
Alt skrives i ett innlegg.

Frist for å delta i konkurransen er 15. august. Lykke til og takk igjen til Petra hos Willvin for den nydelige premien!

46 kommentarer:

  1. http://trinesverden.com/2010/07/04/hildem-har-ny-konkurranse/

    Jeg er med!!!!

    Kunne tenke meg: Willvin Magnificent.

    Jeg håper å vinne for den stellevesken jeg hadde til Prinsen er oppbrukt, og jeg synes Prinsessa i magen fortjener noe nytt i og med at hun har arvet alt etter storebror.

    Med 2 barn trenger man en veske med masse plass og lommer til diverse ting, så det hadde vært super morro å vinne. Og som hjemmemamma prioriterer man ikke slike ting, men prøver å finne andre løsninger hele tiden. Så hadde vært morro med en ny stelleveske.

    SvarSlett
  2. Hei,og velkommen som følger hos meg! Kjempekoselig med nye fjes :)
    Tvi tvi i giveawayen min :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Hej jag skulle vilja vinna en WILLVIN Magnificent, är mamma till två små töser Arabelle 1år & 2mån och Jadie 4mån. Den skötväskan vi har nu är en liten skit väska som inget får plats i, om vi ska ha med ombyte, blöjor, mat mm till båda barnen får vi ta med mycket i en påse under vagnen just nu. Har länge varit förälskad i WILLVIN Magnificent både för utseendet och alla praktiska fack som man får plats med allt i och skulle bli så lycklig om jag vann den :)

    Här har jag länkat:http://neccin.blogg.se/2010/july/sara-tavlar-1.html

    Hoppas det är okej med tävlande från sverige, ha en bra dag kram

    SvarSlett
  4. Glömde ju skicka med min mail adress i förra kommentaren, vet inte om den behövs men här kommer den iaf :)
    Sweetzazza@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei, og takk for koselig hilsen inne hos meg!
    Så spennende konkurranser du har da!!

    Jeg er meg, kunne tenkt meg Willvin MultiDad om jeg skulle være så heldig å vinne, så pappaen kunne ha ei egen kul stelleveske:)
    http://audhildstene.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Heisann!

    Så flotte stellevesker! Jeg har laget innlegg i giveawaybloggen. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, kunne jeg tenke meg Willvin Magnificent.

    Det er sikkert mange andre som har en mye bedre grunn enn meg til å ønske seg en stelleveske. Jeg ønsker meg en bare fordi den ser mye kulere ut enn den jeg har fra før. :)

    SvarSlett
  7. Hei! Så utrolig fine stellevesker! Jeg har gjort det det står man skal gjøre, laget innelgg på bloggen min: http://www.cissemosse.com/

    Jeg håper jeg vinner fordi jeg oppdaget at jeg var gravid for en måned siden eter å ha prøvd i nesten to år å få en søster eller bror til min datter! Lykken er stor! Det eneste vi mangler til den nye babyen er faktisk en stellebag, da den gamle er utslitt med ødelagt glidelås! Skulle jeg være så utrolig heldig, ønsker jeg meg den lekre Willvin Magnificient Leatherette i brun!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Kom plutselig over bloggen din og den fine konkurransen du har her!:)
    Vil veldig gjerne være med. Jeg har, som deg en liten en på 5 (snart 6 mnd). Veldig gøy å oppdage bloggere som har barn på lik alder som mine!:) Vi har ingen stelleveske til henne, bruker bare min vanlige veske, noe som jo er litt stress av og til og så rommer den jo ikke så mye. Så det hadde vært helt topp å vinne en av de fine inne hos Willvin. Om vi er så heldige å vinne, ville vi gjerne hatt Willvin Magnificent! :)
    Innlegg og link til konkurransen din kommer på min blogg!
    Ha en fortsatt fin onsdag!
    Klem June

    SvarSlett
  9. Jag är gärna med och tävlar, jag önskar att jag vinner en Willvin magnificent i svart.

    Min bror och hans flickvän skall få sitt första gemensamma barn och jag skulle gärna vilja ge dem denna skötväska.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/july/willvin-158.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  10. Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen! :) Vil da gjerne være med på denne konkurransen, alltid gøy å være med, selv om man ikke nødvendigvis vinner! :)

    Jeg er nå fast følger av begge bloggene dine, både her og på bloglovin, kjekt å holde følge :)

    Vel, hvorfor skal jeg vinne? For det første har jeg aldri vunnet noen konkurranser før, for det andre så har jeg akkurat fylt 20 år! Og stelleveska vi har er gammel og utslitt, passer ikke til vogna vår i det hele tatt! Også er den jo veldig lite praktisk da den ikke har oppdelte lommer innvendig til å oppbevare forskjellige saker og ting. Det er jo umulig å finne noe når man er fullpakka på tur! Alt ligger i en stor haug rett og slett! Så sånn sett kunne vi egentlig hatt good bruk for en ny stelleveske ja! :)

    Om jeg skulle være så heldig å vinne konkurransen din så kunne jeg gjerne tenkt meg
    WILLVIN Magnificent Leatherette i brun da den hadde passa perfekt til vogna i tillegg til at den ser veldig stor og praktisk ut!

    Jeg har linket og skrevet om konkurransen din her: http://anetterisnes.blogspot.com/2010/07/jeg-er-med-pa-bloggkonkurranse.html

    SvarSlett
  11. jag vill jätte gärna vara med.. :)
    om jag vinner så önskar jag mig en
    WILLVIN Magnificent Leatherette i brunt den hade passat super till våran vagn.

    jag vill vinna för att min skötväska jag har nu håller på att falla isär. den har gått sönder på 7 ställen nu. och jag lagar den och så går den sönder. sen är det min födelsedag den 20 augusti och en Willvin väska i födesledagspresent hade varit så kul att få.

    jag har länkat här: http://axdal.se/troll/2010/07/09/5-augusti-willvin-hos-hildem/

    kramar Alexandra mamma till tove.
    www.axdal.se
    axdal@me.com

    SvarSlett
  12. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar. Om jag skulle ha turen att vinna, så skulle jag gärna vilja vinna WILLVIN Magnificent. Jättesnygg!

    Jag har, efter ett års försök, äntligen lyckats bli gravid med ett syskon till min son. Så inom en framtid är jag i ett stort behov av en snygg skötväska. :-)

    Här har jag länkat: http://lyndibloggar.blogg.se/2010/july/tavling.html#comment

    Jättefin blogg!

    Hälsningar Lyndi

    SvarSlett
  13. Hej!

    Jag är väldigt gärna med och tävlar :)
    Jag har så länge nu velat ha en Willvin. De är verkar vara rena drömmen för en småbarnsförälder. Så himla praktiska och snygga. Så jag hoppas att jag kan sluta dregla nu och få min egna underbara väska ;)
    Den jag gillar allra bäst är WILLVIN Magnificent Napped.

    Tipsar här:
    http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/july/158-willvin-hildem.html

    Och "gillar" dem på FB,

    Håller tummarna :)

    Kram Lindet
    fors_linda@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hej, Jag är gärna med och tävlar har länge kikat på en Willvin, dem verkar vara otroligt praktiska och snygg design som passar min som min man. Med två barn och kanske fler på väg så behövs en bra väska inte gå med handväska och påsar funkar ett tag men inte i längden. Om jag vann så skulle jag välja en WILLVIN Magnificent den har alla funktioner som jag söker, håller tummarna så hårt det går och hoppas på rejält med tur på att alla föräldrars dröm skötväska ska bli en ny medlem i våran familj.

    Tipsar på min blogg: http://johannamadeit.blogg.se/2010/july/hildem.html
    Och jag "gillar" på Facebook

    Kram
    Johanna
    icegirle19@hotmail.com

    SvarSlett
  15. JAG nuevo jagar mig sminkad OCH garn med Brad OCH Vilja skulle vinna WILLVIN Magnificent ruggade . Har länge letat efter en bra , stabil OCH lättskött skötväska användas år efter år fast OCH aven kontor främmande land syskon Langres Framåt . WILLVIN Magnificent ruggade passar mig perfekt när det passar Fack OCH manga kan skynda sminkad rymlig OCH Plattan har allt som ett barn kvaliteter förälder kan visa dem .

    Att Rusa nu som små barn har förälder varit utan skötväska i över ett år OCH varit Plock med mig nu Stora Nation Ella plastpåsar Stege Mat extra klader , blöjor När du slår hammaren så det gör det extra Gora åtråsvärd i Mina Ögon .


    Har tipsat på min blogg: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavlar-om-en-skotvaska.html # comment

    Aven har fyllt i " Gille "på facebook användarnamnet " Sanna Kaakinen " tipsat mina OCH Vatten på FB .

    Hälsningar ,
    Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg vill otroligt gärna vara med i din tävling! Jag är en ensamstående mamma till 2 som studerar, för att få ett bättre liv till mig och mina 2 pojkar! men det är inte alltid lätt att få ekonomin att gå ihop, och det är sällan råd att unna sig något extra! En sådan lyxig väska kan jag normalt bara drömma om! Om jag är den lyckliga vinnaren vill jag gärna ha WILLVIN Magnificent , som både är ursnygg och väldigt praktisk!
    Jag har länkat här: http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvarSlett
  17. Hejsan!
    Jag är gärna med och deltar.
    Är en ensamstående mamma till en dotter och äger för tillfället ingen skötväska. Så allting bärs i plastpåsar och dem finns överallt. Inte så praktiskt, därför vore de perfekt att ha en sådan snygg skötväska..

    Mitt inlägg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/July/vinn-en-skotvaska-fran-willvin-158.html

    SvarSlett
  18. Hej hej!
    Nu har jag tipsat mina vänner via mail eftersom jag inte har någon blogg men otroligt gärna vill vara med och tävla om denna underbara skötväska!
    Jag har tre barn och den minste är 4 månader, han stackarn har fortfarande ingen skötväska och detta eftersom ´jag under åren med de andra aldrig blev riktigt nöjd med de väskor jag hade. Nu har jag hittat Willvin och är nog lite kär, den uppfyller alla mina krav på en väska så jag hoppas på tur och vill i så fall ha en Willvin Magnificent Napped!
    Ser till att bli följare av din blogg också och Willvin på facebook följer jag redan :)
    Mathilda
    annamathildaeriksson@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Så nu hoppas jag att jag gjort rätt ;-)

    länk:
    http://kidzmode.blogg.se/hoppaspatur/2010/july/jag-tavlar-hos-hildem-avslutas-15-augusti.html

    Jag gillar willvin sedan länge på facebook, Sara Östling.

    Jag skulle vilja vinna en WILLVIN Magnipack.
    Jag vill vinna den av många anledningar.
    1. Jag har börjat jobbar och tagit min andra willvin till jobbet, perfekt då jag får i alla mina prylar i den.
    2. Nu är sambon pappledig, och har oftast lite grejer i varukorgen på vagnen. Då vi har ståbräda så är det svårt att ha en skötväska som sitter snyggt på.
    3. En ryggsäck är perfekt med två barn tätt som skall en massa grejer med sig hela tiden.
    4. När barnen är större kan jag även ha denna väskan som vanligt ju!

    En skötväska från Willvin vill jag vinna,
    Jag kommer blir en bra ägarinna.
    När jag bär den på rygg,
    Då blir jag väldigt trygg.

    SvarSlett
  20. Vill absolut vara med och tävla om en WILLVIN Magnificent Napped svart och jag hoppas att just jag blir den lycklige vinnaren för jag skulle vilja ge den till min svägerska som efter flera års kämpande med att kunna bli gravid så blir hon snart mamma till en liten flicka. Kan inte tänka mig en bättre present än en toppen väska som denna

    Länkar det gör jag här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/vinn-en-skotvaska-1.html

    Håller tummarna
    Kram Linda

    SvarSlett
  21. Kjære Hilde,
    Gjør hverdagen min mye, mye enklere og lekrere med den kule, brune stellevesken Willvin Magnificent Leatherette. Alt detter ut av den vi har, veslefrøkna forskyner seg gladelig med det hun ønsker, og hva i all verden skal vi gjøre hvis det er ENDA en som skal få plass i samme stelleveske? Willvin hadde vært super!!!

    Har lagt ut bilde av den gamle og den jeg ønsker meg her: http://cecilieiforstaden.blogspot.com/2010/07/stelleveske-pa-nskelisten.html

    Krysser fingre, tær og alt annet som kan krysses!

    SvarSlett
  22. Hejsan ! JAG Känner jag mig sminkad letar efter en ny skötväska , Så otroligt Black tillbaka där borta en snygg OCH bra skötväska . Jag och min mån vårat skall ha första barnet i fem veckor OCH JAG Borja bråttom tillbaka där borta en skötväska , men sen hittade JAG tills OCH tycker denna sida vekligen igen Willvin skötväskan skulle vara perfekt för oss. Riktigt snygg OCH mycket olika förvaringsfack . Allt Känner jag mig sminkad Annatar vi köpt svarta så att de skulle passa bast med en svart skötväska .

    JAG Ska absolut leveransbekräftelse denna skötväska för Mina vatten Aven har barn. JAG har Aven länkat denna sida på min blogg: ( http://mkumpu.blogg.se/ ) OCH för Mina Lasara på Facebook. Hoppar inte rusa tillbaka får chansen igen att vinna Snygga tvätt. Miriam Kram

    SvarSlett
  23. Hej! Jag har en son på 6 Månader som fortfarande spyr väldigt mycket efter han har ätit. Läkarna tror att det är hans magmun som inte är riktigt mogen än. Så därför skulle jag behöva ha en stor skötväska för att få plats med alla extra kläder jag måste ha med mig när vi lämnar hemmet. Willvin Magnificent skulle vara perfekt för oss med det smarta facket under väskan. Och så är det ju otroligt snygg med! =)

    Så därför skulle jag gärna vilja vara med och tävla om en skötväska ifrån willvin!

    Har länkat på min blogg http://lundevallll.blogg.se

    och gillar dom på facebook.


    Har även tipsat mina vänner om denna otroliga skötväska!

    SvarSlett
  24. Å, så flotte stellevesker! Mine barn er litt store så jeg har egentlig ikke behov for en slik, men kanskje jeg kunne gitt den i presang til ei venninne som nettopp har fått seg ei lita prinsesse. Jo, jeg blir med. Skal lenke i neste innlegg :)

    Kjekt at du ble med på min konkurranse også. Synd at det var problemer med følger-knappen, men stikk gjerne innom igjen og bli min følger når den virker :)

    Jeg legger meg til som følger av deg :)

    Hvis jeg er så heldig å vinne, vil jeg gjerne ha WILLVIN Magnificent.

    Tonje

    SvarSlett
  25. Heihei :)
    Jeg vil veldig gjerne være med på denne flotte konkurransen! :) Og jeg har laget ett innlegg i bloggen min her: http://swimzys-cats.blogspot.com/2010/07/give-away.html

    La meg også til som følger på siden din:)

    Og hvis jeg blir trukket ut kunne jeg tenke meg:
    WILLVIN Magnificent Leatherette i brun.

    Jeg kunnte gjerne tenkt meg å vinne denne flotte stellevesken for jeg skal bli tante om 2 uker og denne hadde vesken hadde vært en superflott barselsgave siden de ikke har stelleveske. Den hadde gått perfekt til vogna dems som er brun!

    Mvh siv

    SvarSlett
  26. Jeg er med!! :-) Har skrevet et innlegg og lenket til deg, konkurransen og Willvin. Skal også legge til deg til på Bloglovin' :-)

    Jeg håper jeg vinner fordi jeg ikke har noen stelleveske til Emiliano. Jeg putter alt bare oppi min egen veske, og det er utrolig tungvindt og rotete. Kommer ofte på jobb med veska full av både bleier og melkeflasker, hehe :P Jeg begynner å studere medisin om to uker og har vel egentlig slått fra meg tanken på å kjøpe noen egen stelleveske. Det er så mye annet å bruke penger på :/ Derfor hadde det vært en knall gave til både meg og Emiliano!! :-)

    Hvis jeg er så heldig at jeg vinner så ønsker jeg meg Willvin Magnificient Leatherette i brun - den var rålekker :-) Dessuten er vogna hans brun :-)

    SvarSlett
  27. så utrolig flott konkurranse. Jeg deltat gjerne og forsøker lykken igjen:) har linket til deg på bloggen min http://ubeleilig.blogspot.com/2010/07/konkurranse-hos-hilde-m-vinn.html
    De virker helt fantastiske disse stelleveskene, jeg har forsøkt så mange stellevekser nå, ødelagt noen og ikke vært fornøyd, men disse willvin veskene så helt perfekte ut for mitt bruk. og om jeg vinner ønsker jeg med WILLVIN Magnificent Napped i sort
    følger deg allerede og elsker bloggen din, og syns det er ekstra flott at du får testet så mange produkter og forteller oss om hva du syns om de. kommer veldig godt med til førstegangsforeldre som meg som ikke aner hva som er bra og ikke:)

    SvarSlett
  28. Hej Hilde! Vad roligt att du har hittat in på min sida, och tack för tipset om tävlingen.

    Jag vill gärna vinna en skötväska, de är ju jättefina! Jag fastnade mest för ryggsäcken, Willwin Magnipack, eftersom jag tycker om att ha händerna fria.

    Jaha, så var det det svåra... varför ska just jag vinna? För att jag vill :-) Jag har två barn sedan tidigare, min sambo har ett och nu väntar vi en liten tillsammans inom ett par veckor. Efter några tuffa år har livet landat igen och nu ska det ska bli spännande, mysigt och härligt med våran utökade familj.
    Eftersom vi har tre barn sedan tidigare så behövs egentligen inte mycket nytt utan vi har kläder, säng, vagn och annat. Just därför skulle det vara roligt att vinna väskan... För att det skulle vara roligt med NÅGOT nytt i alla fall :-)

    SvarSlett
  29. Gosj for en flott vekse da.Hvem vil ikke vinne denne?Jeg vil i hvertfall;)
    Har linket til bloggen din og lagt ut nettadressa til willvin på min blogg.

    Hvorfor skal jeg vinne?
    Vi venter et lite nurk i oktober, og har ikke funnet noen stelleveske enda...
    Vil ha en som ikke er for feminin, med tanke på pappaen;), og en som tåler litt og har glidelåslukking oppe og har rom til småsaker, denne var jo perfekt♥
    Viss jeg skulle være så heldig å vinne øsnker jeg meg
    WILLVIN Magnificent Leatherette, da fargen passer til vår brune vogn.

    Ønsker deg en fin dag og uke videre.

    SvarSlett
  30. Motivering varför jag vill vinna:

    "Det är ett år sedan jag födde min andra son och på BB fick vi en söt plastig väska full av produktprover från Libero. Den plastväskan skulle bara bli en tillfällig skötväska hem från BB, men gissa vilka som har kvar den som skötväska? *host* Plastväskan Libero har bara ett enda fack som vi mosar ned allt i.

    BILD PÅ VÅR "SKÖTVÄSKA" FINNS I TÄVLINGSINLÄGGET!

    Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på. Jag var ganska mör i över ett halvår från förlossningen pga. de komplikationer som tillstötte. Och så har jag även kollat in några skötväskor på senare tid, men inte hittat den jag vill ha. Antingen passar de inte i färgen, eller så är det någon ficka inuti som saknas.

    Jag skulle bli enormt glad om jag vann en valfri skötväska från Winnvi, för vi behöver en sådan."

    Jag har varit inne på Winnvis hemsida och bestämt mig för att jag vill ha en MAGNIFICENT LEATHERETTE i färgen beige. Länk till produkten:

    http://www.willvindesign.se/sv/component/fohlinproducts/?view=product&prod_id=14

    Jag har klickat på Winnvis ”gilla-knapp” på Facebook och även tipsat om tävlingen till mina Facebookvänner.

    Mitt tävlingsbidrag finns numera på bloggen via denna länk:

    http://emmalou.myshowroom.se/tavling-vinn-skotvaska-fran-winnvi/

    SvarSlett
  31. Jag skulle vilja vinna en WILLVIN Magnificent Leatherette. Eftersom jag snart ska bli mormor för första gången och vill ge min dotter en skötväska men inte har råd att köpa en BRA sådan.
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15205764

    SvarSlett
  32. Jag skulle vilja vinna Willvin magnificent leatherette. Den är så snygg och jag skulle bli världens gladaste om jag vann.

    Jag har länkat till din blogg och till willvins hemsida:
    http://mirasmamma.blogg.se/2010/august/tavling-skotvaska.html

    SvarSlett
  33. Jag är gärna med!
    Min dröm är en WILLVIN Magnificent Leatherette i beige.
    Skulle behöva en rejäl skötväska nu när sonen pottränas. En funktionell väska med många fack för blöjor, extrakläder samt smutstvätt.

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/08/15-aug-vinn-skotvaska-fran-willvin.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  34. Hej! Vill självklart vara med även jag och länkar såklart så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/skotvaska-15-augusti.html

    Jag ska snart bli pappa för andra gången och saknade verkligen en snygg, lite mer maskulin, skötväska med mitt första barn! Detta vore ett ypperligt tillfälle att få lyxa till papparollen lite :) Har jag turen med mig hoppas jag på att vinna Willwin MultiDad

    Hoppas på tur!
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. Tusen takk for en fin blogg.
    Sprer glede og solskinn i hverdagen.

    Nå venter jeg nytt barnebarn i slutten av august.
    Min datter venter sitt 4 barn, alt hun har av utstyr er slitt og godt brukt.

    Hadde vert helt topp å overraske henne med en ny stelleveske :-)

    Jeg følger bloggen din og har delt link på FB.

    Lykke til videre.

    Klemmer fra Ingunn

    SvarSlett
  36. Hej, jag är gärna med och deltar i din tävling om skötväskan. Har länkat om tävlingen med bild och text på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/vinn-en-skotvaska-fran-willvin-158.html

    Den väskan som jag gillar mest hos Willvin är "WILLVIN Magnificent Napped".

    Varför jag ska vinna? Som en nybliven mamma och student är inte ekonomin den bästa. Köpte en skötväska som jag tyckte verkade bra innan min dotter Molly föddes. Men nu när jag använt den ett tag inser jag att den är för liten för mig när jag vill iväg och göra saker. Har inte råd att köpa en ny eftersom jag får den lägsta föräldrarpenningen och därför hoppas jag på att vinna en väska från Willvin!

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvarSlett
  37. SÅ spennende og flotte produkter!!
    Jeg falt helt for WILLVIN Magnificent Leatherette i fargen beige.
    Jeg er en storveies tilhenger av praktiske produkter, jeg har dessverre ikke barn, men bruker ofte produkter som er tiltenkt andre formål en akkurat meg og mitt behov. Som du kan lese om på MEstringsbloggen bruker jeg mye sportsutstyr - som hjelpemidler:)) Det gjelder å se mulighetene!! Denne vesken er stilig - praktisk- og knakende godt "innredet" - det er den perfekte veske for meg som alltid må ha med vann - og andre hjelpemidler når jeg tar meg ut - jeg ville stolt bære en slik stelleveske!!

    En fantastisk flott konkurranse dette her!!
    Moro :)) Og jeg skal selvsagt lage et innlegg om dette:))
    Ønsker deg en vidunderlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  38. Hej! Såklart vill jag vara med i din fina tävling! Jag fastnade verkligen för All In One Care Bag som jag tycker är perfekt "unisexig" och därmed kommer passa både mig, min älskade sambo och vårt kommande barn helt perfekt! Snygg som få och dessutom verkar den ju otroligt praktisk!

    Jag har blivit ett fan på facebook och länkar också såklart så att fler hittar hit på: http://theotott.blogg.se/2010/august/skotvaska-15-augusti.html
    Nu håller jag tummarna! Stor kram så länge!

    Malin, malin_rautila@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Utrolig morsom konkurranse, krysser fingrene og håper jeg vinner en veske! I såfall ønsker jeg meg en willvin magnipack ryggsekk! http://www.willvindesign.se/sv/webshop/produkter?view=product&prod_id=4

    Har linket til konkurransene dine her hos meg:
    http://ufostrikk.blogspot.com/2010/08/konkurranser.html

    SvarSlett
  40. Så spennende! Jeg følger med glede bloggen din! Har laget eget innlegg på bloggen min med linker til konkurransen og Willvin med bilder her: http://klaerselges.blogg.no/1281443866_vinn_valgfri_stelleve.html

    Jeg er også fattig student og trenger virkelig en sånn praktisk stelleveske som jeg kan bruke når vi er på tur med sønnen vår (som forresten bruker tøybleier). Kommer garantert til å bruke denne vesken mye ellers også, både jeg og mannen min!

    Ønsker meg helst denne i brun(WILLVIN Magnificent Leatherette)! Så fiiin! http://www.willvindesign.se/sv/webshop/produkter?view=product&prod_id=14

    Ha en fin dag! :D

    SvarSlett
  41. Beklager, men glemte å skrive mailadressen min. Det er ikke den som står i bloggen, men jegvilhamail@hotmail.com.

    SvarSlett
  42. jeg likte denne vesken i brun best:)
    http://www.willvindesign.se/sv/component/fohlinproducts/?view=product&prod_id=14

    jeg har kjempe lyst å vinne, siden det hadde vært en super gave til en venninne:)hun har ikke stelleveske enda, så hvis jeg kunne ha vunnet den å gitt den bort til henne hadde vært helt supert for jeg vet at hun hadde blitt utrolig glad og takknemlig for den :D

    her har jeg skrevet et innlegg på min blogg om konkurransen din

    http://jegvilvinne.blogg.no/1281466516_vinn_willvin_stelleve.html

    SvarSlett
  43. Jag vill väldigt gärna vara med! Jag är en ung ensamståendemamma som studerar för att kunna ge mig själv och mina pojkar ett bättre liv! Det är inte alltid lätt att få ekonomin att gå ihop, och det är väldigt sällan råd att unna sig något extra! En sådan superläcker väka som man kan vinna här är annars något jag bara kan drömma om! Bra kvalitet, väldigt snygga och praktiska dessuto! Så jag håller tummarna och hoppas att justa jag blir den lyckliga vinnaren!Min favorit är willvin magnificent i svart!Jag har länkat här: http://barbados.blogg.se/2010/august/15-augusti-willvin.html

    SvarSlett
  44. Oj, är jag inte med??? Vilken chock jag fick, jag hade för mig att jag fixade detta för längesen! :O

    Jag vill SJÄLVKLART vara med och tävla.
    Varför? Jo för jag verkligen trånar efter just en Willvin Magnificent. Sambon däremot tycker att 1000kr är lite för mkt att lägga på en skötväska i dagsläget. Vi har massor att tänka på.

    Våra stora pojkar (snart 7 år) som växer så det knakar, lille Rasmus 7 månader som också växer på tok för snabbt. Samt det nya tillskottet som väntas till januari. Vi måste köpa en minibuss för att kunna åka nånstans hela familjen, med tanke på att det blir fyra barn nu... Sen måste vi ha en syskonvagn mm. Mycket att tänka på... samtidigt är jag arbetslös och mammaledighet med låg ersättning, han jobbar och försörjer i stort sett familjen på endast sin inkomst...

    I dagsläget har jag en gammal skötväska som sambon hade till sin son (S) då S var liten. Gissa om den är lite sliten nu då hans mamma använde den i ca fem år utan nån vidare skötsel? :O Så ja... jag skulle grina glädjetårar om jag fick en skötväska som jag verkligen vill ha!

    Givetvis länkar jag:
    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/august/hildem-willvin-158.html

    Kram Annika Nilsson
    http://nilssonpettersson.blogg.se
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  45. Hei på deg Hilde!

    Innom deg igjen og koser meg med å se bilder av gullgutten din :-) Han er så herlig!
    Selv har jeg voksne døtre. Men er stebestemor til en gutt på 3 uker og ei jente på 4 år. Hvet min stedatter ville blitt superglad om hun vant en slik flott stelleveske.

    Ønsker deg og dine en riktig fin helg!!

    Klem Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  46. Vet jeg er absolutt i siste liten, men håper jeg rekker det!!

    Vi kjøpte vogna brukt, siden vikke har den beste økonomien som unge førstegangsforeldre.. Og med vognen fulgte da en stelleveske! Den er helt OK, men ikke noe mer enn det.. Den har ingen stellematte, noe som er ett must i en stelleveske!! Den har ingen romdelinger, så alt er ett eneste stort rot i den! Skal jeg finne smukken som datt nedi må jeg med stor sansynnlighet ta ut lle bleiene, våtserviettene, ekstra kleskiftet, engangsstellematte, solbriller, solkrem..osv.. Du ser tegninga ;)

    Og som småbarnsforeldre må man ha en hvis struktur, hvertfall jeg. Og det mangler jeg virkelig med den stelleveska vi har nå!! Derfor krysser jeg alle fingre og tær på å vinne en ny. Siden det ikke er plass i budsjettet vårt til en ny nå :( Vet at mange andre har veldig gode argumenter her, men håper du ser behovet vårt også!! :)

    Super blogg, har blitt (nesten) daglig følger! Prøvde ut beliekaka de forrige dagen også, ble jo kjempebra!! :)

    Og så hang selvfølgelig nettet seg opp og klokken har passert 12 og jeg rakk vel desverre ikke konkurransen :( :( :( Det er typisk at slik skal skje når man holder på med noe viktig! Jaja..

    Jeg likte best stelleveska WILLVIN Magnificent, og her er innlegget på bloggen;
    http://frkreum.wordpress.com/2010/08/15/konkurranse-3/

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!