fredag 23. juli 2010

Trekning av rabattkoder på babypledd

Det var bare 5 av dere som ville ha rabattkoder på kr 50 på babypledd - så da får dere hver sin - GRATULERER!

Så da må Caroline, Audhild, Amfea, Margrethe og frkreum sende meg en mail for å få kodene. Denne finner dere under info om meg og ved å klikke på konktakt meg.

Gratulerer til de heldige nok en gang, og tusen takk til pledd.net for de fine premiene!

Glem ikke den andre konkurransen min hvor du kan vinne en valgfri stelleveske fra Willvin. Veskene er så fine at om du ikke har barn, kan de trygt brukes som vanlig veske! Så kom igjen å bli med å vinn den stiligste stellevesken som er å få tak i!

2 kommentarer:

  1. Oi, så artig at jeg fikk en kode da!
    Får ikke til å sende deg mail jeg...
    men mailadressa mi er austene84@hotmail.com
    (Adresse: Audhild Stene, kårvåg, 6530 Averøy)

    SvarSlett
  2. Er litt treig til å få med konkurranser om dagen! :)
    De har kontaktet meg om konkurranse også, så når du er ferdig skal jeg ha konkurranse - så derfor joiner jeg ikke akkurat den konkurransen :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!