søndag 11. juli 2010

Trekning av konkurransen i samarbeide med Navnesmokken

Hei.

Da var dagen kommet for å trekke den heldige vinner av konkurransen jeg har hatt gående i samarbeide med navnesmokken.

Det var 31 innlegg på konkurransen, og et av de var et svar fra meg, så det var altså 30 av dere som var med i konkurransen. Jeg brukte random.org for å trekke, og den kom ut med dette tallet:  
Nr 22 er den koselige bloggen til Frk Ubeleilig Aron/Wenche. GRATULERER!!! Ta konktakt med meg på mail (adressen min er under informasjon om meg og kontakt) slik at jeg får adressen din!  Tusen takk igjen til Navnesmokken for den flotte premien!

Og til alle deres om ikke vant - prøv gjerne lykken i konkurransen om en valgfri stelleveske fra Willvin. Hun lager de hotteste stelleveskene som er å få tak i akkurat nå, og i samarbeid med henne kan du altså sikre deg en slik en her hos meg! Etter sommeren kommer det også flere flotte konkurranser, så det er bare å følge med!

2 kommentarer:

  1. oi hurra vant vi? Åh så morsomt. tusen takk. Nå blir Aron glad:) Takk for mail. skal svare på hvilke vi vil ha. :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!