tirsdag 6. juli 2010

Tips til Barcelona?



Til høsten skal jeg og min lille familie reise til Barcelona noen dager. I denne forbindelse lurer jeg på om noen av dere har gode tips om hva vi må se, gjøre, hvor vi kan bo, spise og ikke minst shoppe? Har bl.a. sett at det er et Outlet senter rett utenfor Barcelona - noen som har vært der?
Alle gode tips tas imot med takk. Gode råd for å ha med babyen på reisen er også veldig velkommne :)

Glem ikke å delta i konkurransene mine om å vinne Navnesmokken HER, konkurransen om å vinne rabattkoder på babypledd HER og konkurransen om å vinne en stelleveske fra Willvin HER.

5 kommentarer:

  1. Inga tips tyvär men jag vill önsla er en trevlig resa :D

    SvarSlett
  2. Var i Barcelona i fjor, sjekk blogginnlegget mitt fra turen:

    http://storstepiasbekjennelser.blogspot.com/2009/05/bilder-fra-storbyferie.html

    Ellers har vi reist mye med lillemann, og det viktigste er å ha pakket en smart stelleveske / reiseveske å ha med inn på flyet - rundt om i byen osv. Ta heller med et skift for mye inn på flyet - vi hadde med for lite tøy en av gangene vi fløy, og det var ikke noe gøy...

    Ellers er det jo viktig at dere ikke stresser, for det blir babyen stresset av også...

    Det er sikkert supermange gode råd, men jeg tror også at man finner ut mye selv - alle har jo forskjellige rutiner og måter de er, men det var iallefall noe:-)

    Håper dere får en strålende reise!!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ingen tips, men veldig koselig at du ville være med på min giveaway! :)

    SvarSlett
  4. Heisann :) Takk for kommentar på bloggen min. Siden snuppa ikke bruker smokk blir det litt vaskelig med giveaway. Men var en flott premie! :) Får følge med om det blir flere giveawayer her i fremtiden :D

    SvarSlett
  5. Åh så spännande, lillskruttan skulle behöva en åkpåse :)
    Jag missar inget har lagt till dig på bloglovin, otroligt mysig blogg, att jag inte hittat hit tidigare var ju synd.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!