søndag 4. juli 2010

Prinsens første tannpuss

Da den første tannen dukket opp i munnen til Mini på tirsdag, ble jeg litt overrakset. Trodde enda det var ei stund til den skulle dukke opp, samt at jeg trodde det skulle være gråting hele tiden dag og natt. Men det gikk jo bare godt. Litt vondt hadde han nok, men han har stort sett vært blid og god.

Ettersom jeg har lest at man skal begynne med tannpuss allerede fra første tann, gikk vi til innkjøp av tannbørste og tannkrem. Prinsen syntes det var veldig morsomt, og koser seg veldig som dere kan se her.

Så nå krysser vi fingrene for at han vil syntes det er like morsomt å pusse tennene fremover. Nå ser det nemlig ut som om tann nr 2 på vei ut!

3 kommentarer:

  1. grattis med den første tanna. Her kom den også første tanna plutselig og uten plager. Håper de neste tennene ikke blir så ille, her sleit guttungen veldig med de 4 oppi og jekslene..
    klem

    SvarSlett
  2. Herlig, for et nydelig bilde av en skjønn gutt.
    Ønsker deg en fortsatt nydelig søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Fin liten mann! Og øv tannpuss. Akkurat nå har jeg ei som gjerne pusser - og ei som må krangles med. Men det går over. Fin blogg :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!