mandag 19. juli 2010

Prinsen er 6 måneder

I dag er prinsen vår blitt 6 måneder. Utrolig hvor fort tiden går. Men bare så det er sagt - det er kun mini som er blitt 6 måneder eldre, mamma og pappa er ikke et sekund eldre! ;)
Babyen er blitt til en liten gutt, som er verdens herligste lille skapning. Har mimret masse tilbake til det som skjedde for 1/2 år siden i dag da vi fikk oppleve det mest fantastiske i verden - å bli mamma og pappa! I dag har vi kost oss masse, og i kveld skal vi spise kake og kose oss sammen med feriebesøk! 
Nyt sommerdagene, og ikke glem å være med i konkurransene mine som du finner i sidebaren til høyre!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med den lille dagen din lille venn. I kveld skal vi ha et lite selskap vet du.
    Masse kooooser fra bestemor og bestefar.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 6 mnd, til Sindre.

    Tiden går så fort altså :) Rart å tenke på at jeg bare har 80 dager igjen også :O

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen til lille Sindre! :)
    Det går så altfor fort. Ikke lenge siden Lotte var 6 mnd og jeg syns just jeg fikk henne! :)Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Tiden går fort, så viktig å mimre litt :)

    SvarSlett
  5. Grattis till lilla prinsen! Visst går tiden otroligt fort :)

    Kram Elin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!