torsdag 29. juli 2010

Pakke i posten - Stonz booties

Jeg har vært så heldig å få et par Booties til gullgutten vår fra Stonz som jeg skal teste ut.
Bootiesene som jeg fikk var disse fine som heter PolkaDot Marineblå Bootie. De var utrolig fine og de blir perfekte å ha på små barneføtter utover høsten og vinteren. Bootisene har en vid åpning som gjør at de er lette å ta av og på. Det er to regulerbare snorer på dem - en ved ankelen og en på toppen rundt leggen, som gjør at det er lett å få dem til å sitte godt på babyens fot. Når disse er strammet vil bootisene sitte så godt at de ikke vil skli av foten. Det har jeg nemlig allerede testet ut! 
Skoene er laget av holdbar nylon, og er både vann-og vindtette. De er foret med fleece, som gjør at babyens føtter holder varmen. Sålen er en myk anti-skli såle, og det passer helt perfekt for små, aktive krabater. 
Du får kjøpt Stonz i 4 størrelser, og de kan brukes av babyer fra 0 måneder og opp til 4 år. Og skulle skoene bli møkkete, så kan de vaskes i maskin på 40 grader!

Jeg gleder meg til å prøve ut de fine bootiesene på babyen når det kommer kaledere dager, og jeg har en følelse av at vi kommer til å bli veldig fornøyd med disse! Førsteinntrykket er kjempebra, og de satt som et skudd på prinsen som studerte dem ivrig! 

Akkurat nå er det salg på utvalgte modeller i nettbutikken til Stonz, så du kan sikre deg et par nå til en veldig god pris.


Tusen, tusen takk til snille Stonz som har gitt prinsen vår disse fine skoene. Jeg kommer som sagt tilbake med testingen senere i høst. Med den kalde sommeren vi har her nord, så tenker jeg at det er vel ikke så veldig lenge til vi får testet de ut  første gang ;)  Om noen lurer på noe, så er det bare å spørre!

5 kommentarer:

  1. Så heldig du er som fikk de til uttesting da! Vi elsket stonzene vi kjøpte til snuppeline! Utrolig deilig å ha noe godt vanntett og vindtett å ha på føttene før hun lærte seg å gå.

    SvarSlett
  2. Det så kjempeflotte ut, og er sikkert gode og varme også, tenker jeg. Så heldig du er såm får teste ut dem.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. De er så herlige de der :)
    Du vant en Buff fra fava på min blogg:)
    send meg adr på mail:bentenymoen@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Stonz er geniale, og kan godt brules etter at dem har lært å gå! Min lille frøken brukte sine stonz med tilhørende for i hele vinter.Hun var da 1 1/2 år. Vi hadde en meget kald vinter! Hun ble kald på bena i de vanlige vinterskoene sine. Så dyttet på henne stonz og hun var god og varm resten av vinteren! Barnehagen var litt skeptisk til å begynne med, men etterhvert så jeg bare flere og flere barn med stonz ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!