torsdag 15. juli 2010

Pakke i posten - ny vognpose


I dag kom det en fantastisk pakke i posten fra Elodie Details. Inni pakken var verdens fineste vognpose!
Jeg har vært så heldig å få denne fine vognposen av Elodie Details som jeg skal teste ut fremover. Denne flotte posen heter Velvet, men finnes også i flere andre utførelser. Posen var så myk og god at jeg klarte nesten ikke å legge den fra meg! 
Den hadde flere lekre detaljer:
Syntes logoen til Elodie Details med kronen er så fin, og den sitter nederst på posen i gull. Glidelåsene var tykke og veldig solide, og ser ut til å tåle masse bruk, og toppen var veldig lett å ta av bunnen!

I tillegg er posen er helt genial til paraplytriller og andre vogner med seler, da den har flere hull i bunnen til å feste selene i. Jeg kommer tilbake med bilder av posen i vogna når vi skal teste den.
Og i tillegg har posen følgende funksjoner:
  • Den har en vind- og vanntett overflate som holder regn og snø ute av posen.
  • Den har huller til 5-punkts sele som passer til de aller fleste vogn-modeller.
  • Elastisk toppsom kan brettes rundt bakkanten av vogna, eller brukes som lue når det er skikkelig kaldt og surt ute.
  • Toppen kan tas av med en solid glodelås.
  • Den kan vaskes i maskin og tørkes i tørketrommel
  • Målene er 53 x 110 cm
  • Posen får i flere ulike mønsre, og det finnes mye fint tilbehør i samme mønster, bla stelleveske og babysko
Vi gleder oss nå masse til å prøve ut posen fremover, og jeg kommer tilbake med flere artikler om testingen etterhvert. Om det er noen som har spørsmål om posen, så skriv gjerne en kommentar til meg så svarer jeg mer enn gjerne. 
Jeg har en følelse på at jeg kommer til å bli veldig fornøyd med posen, og at den blir uunværlig utover høsten og vinteren.

Tusen takk til Elodie Details for den fantastisk fine pakken!

3 kommentarer:

  1. Åj så spennende!:)
    blir gøy å høre hva du syns!
    Kan jeg spørre hvordan du får mulighet til å teste sånne produkter og ha flotte konkurranser i samarbeid med nettbutikker?
    Ha en fortsatt fin kveld.(det som er igjen av den:) )

    Klem June

    SvarSlett
  2. Så spennende. Blir morro å høre hva du synes om den :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!