fredag 16. juli 2010

Ny stelleveske fra Willvin

For en utrolig start på helgen!! I posten var det en fantastisk, nydelig stelleveske fra snille Petra på Willvin! Stellevesken jeg har fått heter Willvin Magnificent Napped i svart. Jeg ble forelsket i vesken allerede første gang jeg leste om den på nett, og kan nesten ikke tro at jeg nå sitter her med min egen Willvin-veske! Jeg er jo veskoman, og denne råstilige stellevesken går rett inn på mine topp 5-favorittvesker! Vesken er så lekker, at jeg allerede nå er helt sikker på at jeg kommer til å bruke den lenge etter at jeg trenger stelleveske! Den er rett og slett en klassiker, og et "must have"!

Ivrig som jeg er, måtte jeg jo selvfølgelig pakke vesken med en gang!! Her var det ingen tid å miste :) 
Med vesken var det  et flott tilbehørs-sett som man trenger med en liten baby - stelleunderlag, toalettmappe, flaskeholder og pose til å ha skitne bleier i. Flott ikke sant?

Vesken har et helt genialt rom på undersiden, hvor det er utrolig mye plass. Jeg valgte å legge stellesakene her, slik at jeg lett får tak i de når babyen ligger på stellebordet. Så her har jeg både salver, våtservietter,  vaskekluter, klesskift og annet jeg trenger for stell og skift til prinsen min. Oppi selve vesken var det mange rom, og her er det rikelig med plass for bleier, leker og annet utstyr som må være med når man skal ut både på korte og lange turer! Etter jeg hadde puttet alt jeg syntes jeg trengte i vesken, og bevilget 1 av de 4 rommene i vesken til meg selv (må jo ha plass til penger, leppestift, lipgloss, mobil og litt småstæsj), så var det enda utrolig masse plass igjen! Og god plass i en veske er jo helt nødvendig, da det er mye en dame og en baby må ha med seg ;)  Da jeg tok igjen glidelåsen, så så vesken så fin ut:
At man kan lukke vesken helt igjen med glidelås likte jeg veldig godt. Da slipper en å være redd for at noe skal falle ut av vesken, og pengeboken ligger litt tryggere! 

Vesken vet ikke ennå hvor heldig den er som har fått meg som eier. Den skal nemlig få være med meg på tur om ikke så veldig lenge - ikke bare rundt omkring her på vakre Helgeland og på turer til Sverige. Neida! Den skal få reise både til Barcelona, Monaco, Firenze, Capri, Roma og andre flotte steder i Europa! Så nå skal jeg og den nydelige vesken fra Willvin starte et langt og godt forhold! Jeg elsker den nye vesken min allerede!

Har du også lyst på en nydelig stelleveske fra Willvin? Dumt spørsmål kanskje - for alle har da lyst på en slik nydelig veske? Du har 2 mulighet.
1. Du kan handle i web-shoppen til Willvin HER, eller
2. Du kan delta i den fantastiske konkurransen jeg har gående i samarbeide med Willvin, hvor du enkelt kan vinne en valgri Willvin-veske. Bli med ved å trykke HER.

Nå skal jeg ut og trille tur med den nydelige vesken min, og den nydelige sønnen min, og nyte at det er fredag og helg, og at vi får koselig sommerbesøk fra bestemor, bestefar og oldemor til mini i kveld!  

Tusen, tusen  takk igjen til snille Petra på Willvin som har sendt meg den flotte vesken!! Jeg blir å blogge mer om vesken etter jeg har brukt den litt fremover, så følg med. Om noen lurer på noe om vesken, så er det bare å spørre!
Vi blogges! God helg alle sammen!

5 kommentarer:

  1. awww, så lekker. Jeg krysser fingrene for at jeg vinner hos deg ;)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er!!! Den ser kjempefin ut. Krysser fingrene for vinnerlykke, føler det hadde gitt mer glamour i hverdagen ;)

    Nå skal jeg kose meg litt mer på sidene dine, ser ut som det er flere gode produkttips her.

    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  3. när man ser dina bilder blir man ju ännu mer kär i Willvin :)
    mathilda

    SvarSlett
  4. Åh jag är så avundsjuk på dig nu VILL HA! :)

    SvarSlett
  5. Så fin den så ut!!
    Absolutt noe å tenke på til en eventuell nr. 2 !

    Takk for koselig kommentar hos meg.
    Trykket meg nedover her og så på båtturen deres her nede - flotte bilder av Nord Norge!
    Kjærsten til pappa kommer fra Dønna og de har vært der i 2 uker nå - moro å se bilder fra området:-)

    Kos dere videre i ferien!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!