lørdag 3. juli 2010

Ny konkurranse - vil du ha rabattkode på nydelige babypledd?

Hei.

Jeg har vært på en nydelig båttur i noen dager, og derfor har det vært litt stille her. Men nå kan jeg tilby dere som trofaste lesere en ny liten konkurranse. Jeg samarbeider med pledd.net og har fått hele 5 gavekort fra de på kr 50 som du kan bruke på å handle disse fine pleddene.
Har du lyst på en slik rabattkode, er det eneste du trenger å gjøre å skrive en hyggelig hilsen til meg under dette innlegget innen 20.07. Du må gjerne også følge meg på blogg eller bloglovin, men det er ikke noe krav.
Tusen takk til pledd.net for de fine premiene!


Glem heller ikke å delta i konkurransen min om å vinne Navnesmokken HER

Ha en fortsatt fin lørdag!

Klem fra Hilde

7 kommentarer:

  1. Hei =) Fin blogg! Det er så gøy å oppdage nye koselige blogger syns jeg,det har jeg nå!Kommer til å følge deg videre,definitivt!

    Jeg ble tante til lille Thale på lørdag,kl.22.55!!!
    Hadde vært sååå KOSELIG å gi henne et slikt fint rosa pledd i gave med fødselsdatoen 030710 på:) Så da prøver jeg meg! KlemmmMmm Caroline

    SvarSlett
  2. Oi, her må jeg prøve vinnerlykken!
    Lillemann skulle jo absolutt hatt seg et slikt pledd da!
    Kanskje en god ide til dåpsgave til ei lita prinsesse jeg skal være fadder på i juli også dette!

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med på trekning:)
    Venter en liten gutt om 8 uker så dette hadde passet fint:D

    SvarSlett
  4. Jeg er gjerne med på denne trekningen :)

    SvarSlett
  5. Så nydelige pledd! Både til sin egen baby eller gave :)

    SvarSlett
  6. Gud så fina de är, skall verkligen köpas till min systetdotter snarast möjligt :)

    SvarSlett
  7. rabbat koder kan være bra se liste over de beste jeg har funnet tilbudsvarer.blogspot.no

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!