tirsdag 20. juli 2010

Min lille hageflekk

Har fått pyntet fint ute i år syntes jeg, men hva hjelper det når det er 12 grader og regn hele tiden? Fikk tatt noen bilder den ene dagen vi hadde sommer i år som jeg vil dele med dere :)
Jeg var så heldig å vinne noen wall stickers i bloggen til Hilde Heimdal for en tid tilbake, og disse brukte jeg til å dekorere disse blomsterpottene:
Syntes det ble veldig fint og dekorativt :) Tusen takk for de fine premiene Hilde!

Og i år fikk jeg endelig plantet frø, og nå begynner det å gro fint i min lille urtehage:
 Har sådd Ruccola, Persille, Gressløk, Dill, Karse, Timian og Basilikum. Jeg har brukt ispinner til å skrive på hva som er i krukkene.

Så da er det bare å fortsette å vente på godværet slik at jeg får nyte blomstene før høsten kommer! I dag er det hele 11.9 varmegrader og regn..... igjen!!!

2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster du har.Stilig med wallstickersene.
    Ikke mye til sommer vi har nei.
    Her og regner det idag (som igår), synes vi har fortjent sol og sommer nå.
    Ønsker deg en fin sommer, forhåpentligvis med mye sol og varme.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Så nyedlig det så ut hos deg. Huff, ikke morro med så kaldt. Her er det regn i dag, men er vel rundt 20 grader.

    Jeg for min del kunne hatt det slik en stund, jeg kjenner at det begynner å bli tyngre om dagen ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!