mandag 26. juli 2010

Helgelandskysten - båttur til Onøy

I helga hadde vi nok en fantastisk båttur. Denne gangen bestemte vi oss for å reise til Onøy i Lurøy kommune. På vei til Onøy møtte vi denne fine treskuta.
Litt lengre opp på kysten var det mange steder med hvite, nydelige strender. Hvem sier at man må dra til syden for å finne slike?
Vel fremme på Onøy gikk vi oss en lang tur. Det var skiltet både til nær og fjern:
 Her er den cooleste kua på øya:
Nydelig utsikt mot vakre Træna som jeg aldri blir lei av å fotografere:
På kvelden var det et nydelig vær, og i solnedgangen fikk min kjære tatt disse fine bildene av Træna, Hestmannen og Lovund:
Gjestehavnen på Onøy var veldig fin, og det er nok ikke siste gangen vi kommer til å legge turen hit!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det er der! Flotte bilder du tar :)

    SvarSlett
  2. Hei ♥

    Nei det er ikke lett å få tak i gamle kasser!!! Fant noen kasser som har vært her i huset...så noen tips har jeg dessverre ikke :o/

    Lekre bilder du viser , der så jo flott ut!!

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!