mandag 28. juni 2010

Verdens beste smokkholder?

Da vi var i Trondheim for 3 uker siden, fant jeg endelig en smokkholder som det var monn i. Vi har prøvd flere, og jeg har ikke fått noen til å sitte skikkelig fast før vi kom over denne. Butikken hadde mange fine, men jeg endte opp med å kjøpe denne fine sorte med elefanter på og heter Pacifier Clip - Elephantasia fra Eloide Details. Det som er genialt med denne er at det er en skikkelig klips som sitter ordentlig fast og ikke løsner. Den passer til smokker med og uten ring, og i tillegg har de mange stilige design. Man får også kjøpt smokker som passer til snoren, og det angrer jeg på at jeg ikke kjøpte.... Angrer igrunnen også på at jeg ikke kjøpte flere smokkholdere... Synd det er så langt til Trondheim da. Her er noen bilder av den:




Det er det flotte merket Eloide Details som lager disse, og de har en flott nettbutikk om det ikke er noen som selger slike i nærheten av der du bor! Der har de også masse annet flott til babyen din.

Skal du ha smokkholder er iallfall ikke jeg i tvil - denne er best - ingen over - ingen ved siden av!

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!