onsdag 23. juni 2010

Shopping på salg

Da er sommersalget startet for fullt i mange butikker, og siden sommeren lar vente på seg her nord, har jeg vært på shopping og gjort noen gode kjøp :)

Disse to pysjamasene fant jeg på KappAhl til bare kr 37 (tilsammen for begge). Utrolig!!


På Lindex fant jeg disse stilige bodyene som blir fine til senhøsten:
Og så ble det en bukse og shorts og sokker på H&M:

Det er kjekt å få flotte klær til en god penge, og jeg er meget fornøyd med resultatet av handleturen. Det dryppet litt på meg også :)

Glem heller ikke å delta i konkurransen min om å vinne Navnesmokken HER

Ha en fin uke videre!

Klem fra Hilde

1 kommentar:

  1. Fin blogg og masse fine bilder og klær:) Koselig og besøke andre sine blogger.. Hvis du vil kan du bli med på Give Away inne på siden min:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!