onsdag 16. juni 2010

Shopping i Trondheim - del 3

Det ble enda mere shopping til prinsen vår i Trondheim. Artig med det store utvalget i både klær og utstyr som vi ikke har i Mo i Rana. Og så er det jo mye morsommere å handle til han enn til meg selv om dagen!

På den lekre butikken Ting fant vi denne nydelige matskålen med fransk tekst (siden vi er veldig frankofile) og denne kjekke smokk-holderen. Vi har lett lenge etter en slik smokkholder med god gammeldags klips og ikke sånne dårklige plastgreier. Denne er allerede godt i bruk, og vi er veldig fornøyd med den.
På Barnas Hus fant vi litt mere matutstyr og den kjekke boksen har 3 rom til ulike ting, og blir kjekk å ha i veska når han etterhvert skal begynne å spise. Og så kostet den bare kr 25!
Litt leker må han jo også ha, og i en bok leste jeg at babyer fra ca 6 måneder syntes det var morsomt med såpebobler, så det ble kjøpt. Det andre er en oppblåsbar dings med plastballer som også så morom ut.
Og bil måtte han jo få! Og en hard fotball til han blir litt større og en bitering med en rangle inni!
Og litt klær som han har til høsten. Han må jo være fin til vi skal på cruise, så skjorte og vest måtte han jo bare få :)

1 kommentar:

  1. Heisann,
    Flott blogg du har! Og hyggelig at du vil være med på min give-away. Ha en strålende dag der du er!
    klem fra Solveig :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!