mandag 14. juni 2010

Shopping i Trondheim del 2 - IKEA

Forrige onsdag fikk jeg og Minihandle på IKEA mens min kjære fikk gjøre noen andre ærender. Det var en av de morsomste handleturene jeg har hatt, da godgutten lo, pludret og smilte seg gjennom 2 timer med handling. På sin vei sjarmerte han masse folk, og her er noe av det fine vi fikk kjøpt til godgutten. I tillegg ble det trappegrind som jeg fikk veldig billig siden jeg har vært og skaffet med IKEA family-kort som gir rabatter på ulike ting:)


Litt leker må gutten ha, og fingerdokken til høyre som egentlig ser litt skummel ut, fremkalte så mye latter at den måtte kjøpes. Og en god myk fotball må jo enhver liten fotballproff ha!


Treleken var veldig fin, men må nok ligge i lekekassen noen måneder til. Den blå elefanten med bitering ser veldig morsom ut (som han er litt på druen spør du meg he he), og er allerede godt i bruk.


Uten mat og drrikke - duger helten ikke. Om 1 måneds tid er godgutten 6 måneder og skal begynne å få annen mat enn melk fra meg, så da må vi ha utstyr! Jeg klarte ikke å velge, så alt ble med hjem. Regner med at det blir mye brukt, så det er godt å ha flere enn en!


Og til slutt ble det et spiseunderlag og en nydelig lyseblå sovepose. Soverposen var på toppen av alt på salg til hele 39 kroner! Den blir nok fin å ha både i båten og når vi skal på andre ferieturer!

Det ble også masse shopping til båten og litt til heimen. IKEA er jo alltid like morsomt, og nå blir det vel dessverre en stund til neste gang.

Det ble enda mer shopping til godgutten i Trondheim, så følg med for del 3 :) Ha en fin uke så lenge.

Klem fra Hilde

5 kommentarer:

  1. IKEA har verkligen mycket fint till barnen :-)

    Innan klockan slår 13:00, presenteras de 5 personer som vinner ett varsitt kit av milda barnprodukter från Sebamed, är du en av dem? /Emma-Lou Pesonen, http://emmalou.myshowroom.se

    SvarSlett
  2. Hei Hilde :)
    Gratulerer som vinner av give away inne hos meg :)
    Det hadde vært fint om du sente meg addressen din på mailen min.
    linn_j84@hotmail.com
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Hei! Du har vunnet give-awayen! Gratulerer:) Send en mail med adressen din til deerdarlingblog@gmail.com så sender vi premien så fort som mulig:)

    SvarSlett
  4. HURRA - jeg er visst inne i en god stim! Gleder meg masse til å få spennende pakker i posten!!!

    SvarSlett
  5. Så mye flott du har kjøpt!!
    IKEA har mye spennende og du har sannelig fått fatt på mye lekkert :)) Og så mye herlig til Sindre i ditt forrige innlegg også :))
    Gratulerer til gogutten med SÅ mye flott :))
    Ønsker deg en herlig uke!
    klem Lokki

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!