mandag 21. juni 2010

Pakke i posten

Hallo folkens!

I dag fikk prinsen pakke fra MAM i posten, men en søt Love smokk med krone som jeg vant til han på Facebook-sidene til MAM hvor jeg sendte inn bilde av meg og prinsen. Den er allerede kokt og i bruk og det ser ut for at den faller godt i smak! Det var kanskje ikke noen stor overrakselse da han hele tiden har vært veldig glad i MAM's smokker.
Ellers kan jeg røpe at det kommer flere spennende tester på bloggen fremover! Vi samarbeider med flere kjente merker og butikker om å teste produkter - både klær, sko og kroppspleie, og det kommer en ny konkurranse i løpet av uka!  Gled dere!!

Ha en fin mandag alle sanmen.

Glem heller ikke å delta i konkurransen min om å vinne Navnesmokken HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!