torsdag 17. juni 2010

Nye smokker og pakke i posten!

På nok en grå og regntung dag, fikk jeg en hyggelig telefon fra Småtroll om at smokkene de bestilte til Mini var kommet. Jeg bestilte en lyseblå og en hvit med navnet på. Min kjære dro på butikken og hentet de, og de var kjempefinee. Nå er de til koking, så det blir spennende å se om han liker dem i morgen :)

Og i posten i dag var det en kjempestor pakke fra Natusan! Mini skal teste ut hele den nye serien med produkter - First touch heter den. Jeg blir å blogge om dette etterhvert som vi får testet ut. Tusen takk til Natusan for alle de flotte produktene vi fikk!!



Ha en fin torsdag :)

Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!