søndag 20. juni 2010

Konkurranser og rabatter på nett

Hei.

Tenkte jeg skulle benytte denne grå og regntunge søndagen til å fortelle dere om 2 av favorittstedene mine på internett.
Jeg har jo i mange år likt å slappe av med å svare på konkurranser på nettet, og for en god stund siden fant jeg Konkurransenett.

Siden hoster opp alle konkurranser man kan tenke seg å finne på internett, og spesielt glad er jeg i kategorien barn etter jeg fikk prinsen. I tillegg kan man vinne alt mulig - som f.eks. reiser, ting til hus og hjem og kroppspleie. Noen har t.o.m vunnet biler i konkurranser som har vært lagt ut her.
Selv har jeg også vært heldig mer enn en gang, og har vunnet reise til Madrid, PC og flere mobiler av større ting. Har også vunnet mange t-shirts, masse kroppspleieprodukter og MYE annet spennende.

I tillegg til å legge ut konkurranser, har siden også et fantastisk forum, hvor jeg etterhvert har fått mange gode venner! Her legges det ut både vinnerlister og svar på konkurranser, og man kan være med å diskutere konkurranser. Men det er også rom for andre ting man har på hjertet, og jeg har bl.a. fått hjelp til å få strikkeoppskrifter på tovede votter her, og hjelp til å finne billig scrappeutstyr!
Så har du lyst å prøve vinnerlykken så er DETTE siden for deg! Jeg angrer iallfall ikke på den dagen da jeg ble medlem her (og det er helt gratis!).

Siden har også en søster-side som heter Rabattweb.
Her er det flotte rabatter til mange butikker på nettet, og for oss med små barn er det jo kjempefint at siden har rabatter til både bl.a.Ellos, H og M og Nelly som har barneklær! Det er også mange andre fine tilbud, så også DENNE siden er verd et besøk!

Glem heller ikke å delta i konkurransen min om å vinne Navnesmokken HER.

Ha en fin fin søndag!

Hilde :)

1 kommentar:

  1. Takk for tipset om sidene.
    Har stemt på Sindre.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!