mandag 28. juni 2010

Fina Frön

I dag fikk jeg en fantastisk fin pakke i posten fra den svenske butikken Fina Frön.

Butikken har kjempemasse fint, og har også sitt eget klesmerke, Fina Frön, med utrolig fine klær! Jeg er så heldig å ha fått 2 nydelige busker som mini skal teste ut. Det ene er Fina Frön sin egendesignede Bruce byxa med sykkelmotivog den andre er en blå  Kid mjukisbyxa fra Tiny Minimyo. 

Er de ikke utrolig fine? Syntes Bruce-buksen er utrolig lekker, og passer jo så fint nå som Tour de France starter. Både jeg og min kjære Tage er en ivrig Tour de France fan og håper at også mini blir det! Vi gleder oss nå masse til å prøve disse fine buksene som den snille Linda på Fina Frön lar oss teste ut. Når vi har testet buksene kommer jeg tilbake med et nytt innlegg om disse fine klærne. Gled dere!

Har du også lyst å kjøpe disse og mange andre fine klær, så må du gå inn i nettbutikken til Fina Frön HER. Akkurat nå er det salg i nettbutikken - så benytt sjansen til et godt kjøp! Og er du så heldig at du er i Göteborg i sommer, må du stikke innom butikken på shopping!

Ha en fin uke!

Klem fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!