lørdag 19. juni 2010

5 måneder, båttur og pakke i posten

Tiden bare flyr avgårde jo!!! Tenk at lille nurket allerede er blitt 5 måneder! Han vokser fint og gjør nye ting nesten hver dag nå! Det er så morsomt å spennende å følge med på, og han har fått den herligste latteren jeg noen gang har hørt!!

I går ettermiddag da feberen etter vaksinen var blitt borte var edt tid for jomfruturen med båten både for meg og mini. Den var kjempekoselig og vi gleder oss masse til bedre vær og mange fine turer på Helgelandskysten!


Vi har fått flytelekementer til bilstolen av June og Knut Erik, og mini satt godt plantet i setet sitt. Han likte  godt å være på sjøen og pludret og koste seg masse!

I posten i går fikk jeg en nydelig pakke som jeg hadde vunnet i giveaway hos den flotte bloggen til Deer Darling!
Sjekk den flotte bloggen til Deer Darling HER. De har en flott nettbutikk også - og her er det faktisk salg nå med mye fint!

Glem heller ikke å delta i konkurransen min om å vinne Navnesmokken HER.

Ha en herlig lørdag!

Hilde

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!