tirsdag 22. juni 2010

2 flotte pakker i posten!

Å det var så morsomt å få post i dag. I posten var de 2 herlige pakker på bloggkonkurranser som jeg har vunnet.
Den første var så tung, at jeg nesten ikke fikk den inn-  he he. Og i den var det MASSE barnemat fra HIPP som jeg vant hos Camilla med bloggen Bad Brunette for en tid tilbake. Jeg ble enig med en veldig koselig dame på HIPP om at prinsen skulle få maten når det nærmet seg 6 måneder (han skal ikke få annet enn melk fra meg til da). Pakken innehold masse spennende som dere ser her:
Det var så mye spennende mat og jeg gleder meg masse til godgutten skal få smake annen mat enn melk, men jeg må klare å vente noen uker til! Det var jo også flott at det var med 2 smekker (det kommer nok til å trenges), 3 søte hjerte-reflekser og 4 skjeer.

I den andre pakken var dette lekre bildet:
Dette bildet var jeg så heldig å vinne hos Renate med bloggen Renates Skrik. Jeg har tenkt at dette skal få en fin plass på rommet til prinsen når vi skal pusse opp det til høsten. Jeg gleder meg til vi skal starte dette prosjektet, men først skal en lang sommer nytes (hvis sommeren kommer til Mo i Rana i år da...)

Tusen takk til både Camilla og Renate for de flotte premiene!

Glem heller ikke å delta i konkurransen min om å vinne Navnesmokken HER.  

Ha en fantastisk tirsdag!

Klem fra Hilde

3 kommentarer:

  1. Oj,så heldig du var.
    Kjempe fine pakker du har fått.
    Håper virkelig sommeren kommer her nord å.
    Ha en vidre fin dag!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Vilken härlig vinst, massor av barnmat:) Grattis!

    Sv: Det var inte dig jag menade när jag skrev om fler från samma IP. Det är ett helt annat ipnummer än det du använt. Du finns alltså inte med bland dom "misstänkta" ;) Kram!

    SvarSlett
  3. Så bra at det kom fram like helt :) Og så morro mad all maten fra hipp :)Tenker Sindre skal bli glad :)
    Ha en flott sommer :)
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!