torsdag 6. mai 2010

Gratis smekke og ny blogg

Hvis du går inn på NAAF sine sider HER kan du bestille en gratis smekke til barnet ditt. NAAF gjør et flott arbeide syntes jeg, og nå er smekke bestilt til Sindre.

Ellers fant jeg ut at det kanskje var greit å skille alle konkurransene som jeg syntes det er så morsomt å delta på i en egen blogg. Denne er nå akkurat laget og finnes HER. Tror det blir bådwe ryddigere og hyggeligere å gjøre det slik, men det kan jo hende at en og annen konkurranse blir lagt ut her også. Jeg kommer ikke til å flytte konkurranser jeg allerede har deltatt i, så de blir liggende her til trekningene er gjort :)

Da skal finværet nytes! 

Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!