lørdag 29. mai 2010

Fotballdrakter

Her om dagen fikk jeg fotballbodyen som jeg hadde bestilt fra Libero ved å bruke koder i up-and go bleiepakkene. Den var kjempefin og her er bilde av den:
Mini blir jo ikke å bruke up and go enda, men jeg syntes det var verd å kjøpe inn og lagre for å få denne.

På en annen blogg leste jeg at Kiwi hadde bleietilbud hvor man fikk med en fotball t-shirt til barnet. Så da tok jeg selvfølgelig med meg Mini på trilletur til Kiwi. Men det viste seg dessverre at de var fri for bleier, men de hadde t-shirts igjen, og dama i kassa var veldig hyggelig og ga meg 2 stk. Herlig service!! Kjempefine de også:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!